inheartwith_HIM


ENTRY ABOUT LINKS SITE BIAS FB INSTAGRAM NEWER OLDER +BACK
Hot Spicy


Assalammualaikum w.b.t

dengan berbesar hati hari ni aku nak share something dengan korang . Apakah .? kahwinn ya . .ohh sama sekali tidak because aku masih terlalu muda untuk berkahwin ^^

actually aku rasa teruja sangat bila skin aku yang ke-lapan tersenarai sebagai HOT SKIN . tak percaya , nak tengokkkk . okay dipersilakan tengok and kalau berminat boleh la donwload and jangan lupa jugak untuk rate aku eventhough skin aku ni taklah sehebakk mana pun n_n

Mempersembahkan :~


serious , aku rasa berbangga sangat bila skin aku yang ni menjadi hot skin . serious saingan semuanya agak hebakk dan mustahil untuk aku menjadi SOTD skin *hanya mampu berangan dan menabur impian :')

bytheway thanks bagi yang sudi untuk comment and rate aku . taklupa jugak kepada blogger yang pakai skin aku and make sure kan korang tak remove credit okay . aku jumpa , memang aku kejaq hangpa sampai lubang cacing *ada giyang ka sama wa .? kalau takda meh wa kerat ly jadi 14 ^^





0 comment[s] | back to top

All right reserved and copyrighted by © LAYLA NAZIERA