inheartwith_HIM


ENTRY ABOUT LINKS SITE BIAS FB INSTAGRAM NEWER OLDER +BACK
Skin #8 Lonely

Assalammualaikum w.b.t

tengok tajuk entry hari ni korang mesti dah dapat agak apa kan .! bytheway today hari ni aku just nak promote skin terbaru aku yang ke-8 . aku namakan skin terbaru aku ni Lonely , skin aku ni aku dapat inspiration dari 2NE1 and almost semua yang berada dalam skin aku ni adalah 2NE1 . tak kira song mahupun gambargambar yang ada dalam skin ni . 

thanks a lot kepada sesiapa yang sudi pakai skin aku yang tak seberapa ni and i hopefully skin yang terakhir ni akan jadi SOTD because aku terasa ingin bersara dari dunia blogskin ni *tak larat dah temannnn nak bermain dengan coding , juling jugak mata aku ^^ .

before that , aku rasa terharu sangat because ada one girl ni pakai skin aku and dia cbox aku for tell me about new skin yang dia pakai . terima kasih sayang because jujur and appreciate hasil kerja saya ^^.

so , kepada sesiapa yang minat 2NE1 tu dipersilakan la untuk menggunakan skin aku ni and please don't remove the credits . aku dapat tahu korang remove memang aku fire kan korang ^^




0 comment[s] | back to top

All right reserved and copyrighted by © LAYLA NAZIERA