inheartwith_HIM


ENTRY ABOUT LINKS SITE BIAS FB INSTAGRAM NEWER OLDER +BACK
New Skin Update


Assalammualaikum w.b.t

Meet and meet me again sayang .  Today punyer entry just a simple writting from me because masa untuk belog sekarang aku dah hadkan and sebenarnya aku sendiri pun dah rasa semakin jauh dengan dunia blogging bagai ni , kenapa .? aku sendiri pun  takda jawapan untuk semua ni -.-

Actually aku just nak inform dekat korang yang aku dah contribute one skin .  skin ni inspiration dari skin ke #9 aku sebenarnya , aku just delete apa yang patut and cuba jadikan skin ke #10 aku ni ke sesimple boleh . tema yang aku gunakan kali ni adalah warna pastel gabungan merah jambu dan jingga ^^  byyheway skin ke #10 aku ni lebihhh meletop berbanding skin ke #9 aku , maybe orang lebih menyukai yang simple and nice berbanding crowded sangat *pendapat memasing berbeza la katakan n_n

op op op before that nak jugak habaq dekat hangpa skin aku yang ke #10 ni juga turut senarai as a hot skin . tak kisah la tak jadi SOTD pun , hot skin pun boleh jugak kan ^^ tak percaya tengok la gambar dekat atas yang aku dah kotakkan dengan colour pink tu , serious terharu siakkk .

oklah ! aku rasa cukup la sampai di sini sahaja mukadimah aku yang tak seberapa ni and jangan lupa untuk rate skin aku and please bagi sesiapa yang gunakan skin aku TOLONG jangan remove credits and TOLONG jangan nak pakai besecode aku tanpa kebenaran ~

Thanks kepada manusiamanusia yang sudi untuk memakai skin aku yang tak seberapa. Nak download or preview skin aku yang ke #10 boleh pergi ke GOOD DAY






0 comment[s] | back to top

All right reserved and copyrighted by © LAYLA NAZIERA