inheartwith_HIM


ENTRY ABOUT LINKS SITE BIAS FB INSTAGRAM NEWER OLDER +BACK
RUNNING MAN

Assalammualaikum w.b.t

actually this is first time aku layan RunningMan ni . pada mulanya aku saja mengedikkan diri untuk tengoktengok but nak dijadikkan cerita lastly aku yang dok gile meroyan tengok show ni . teruja siot first time tengok , bayangkan setiap hari , masa , minit yang ada aku takkan lepaskan siasia RunningMan yang dah mula bertakhta di hati aku .

and guest what .? aku mula jadi tak tentu hala bila tengok KimJongKook a.k.a SpartaKook or lebih dikenali as a commander -.-


seriously hati aku dah tangkap leleh dengan SpartaKook ni . actually because dia ada ciriciri suamI yang aku inginkan . siapa yang dok minat SpartaKook ni confirm la tahu kan macam mana attitude dia .#Tegas . Agak romantik sebenarnya . Sweet person ~actually aku suka lelaki yang tegas but pada masa yang sama dia cares and prihatin . boleh dikatakan mudah simpati jugak la but kena pada tempat -.-

disebabkan aku dah terlampau addicted dengan SpartaKook ni , whole time aku banyak dihabiskan depan lappy aku and tengok RunningMan . #LayanSiot

eventhough aku minat dekat SpartaKook but kengkadang hati aku cukup taksuka bila dia kenakan GwangSoo because for me GwangSoo terlalu baik , sopan and terlalu menjaga hati orang yang lebih tua dari dia . #IniSayaPuji . 





nak dijadikan cerita dalam RunningMan ni aku just suka pada dua manusia ini . kenapa .? macam yang aku stories tadi la kan . kedua-duanya ada gaya tersendiri . 


I LOVE YOU RUNNINGMAN | KIM JONG KOOK | GWANG SOO (^_^)

  


0 comment[s] | back to top

All right reserved and copyrighted by © LAYLA NAZIERA