inheartwith_HIM


ENTRY ABOUT LINKS SITE BIAS FB INSTAGRAM NEWER OLDER +BACK
REDHA ITU PASRAH


Assalammualaikum w.b.t

meet me again sayang . terasa annoying kan konon nak membawa diri hati yang lara #WhoCareAboutThat . sorry la hati aku memberontak mintak aku abaikan semua tentang perasaan aku and mintak supaya aku menghabiskan sisasisa waktu yang ada dengan menghupdate entry , entry and entry . bytheway aku rasa itu lebih menyeronokkan berbanding melayan perasaan aku yang asyik bercelaru .

kenapa pulak hati aku tertibe berubah kan .? mesti ada sebab musababnya kan . Yes ! tepat andaian anda . ni pun berkat dari one of readers aku yang dah kembalikan semangat aku yang terbang entah ke mana . actually , aku rasa terharu sangat because ada jugak readers aku yang still cares eventhough takpernah jumpa and berkenalan . #IniSayaPuji (^_^) .


click pada gambar untuk kepuasan tahap maksima .

bila aku baca and baca balik , aku baru tersedar dari mimpi . for what aku nak bersedih kan , putus asa . . even pun aku menangis keluaq airmata darah pun belum tentu dia akan kembali balik pada aku . so, aku buat keputusan untuk lupakan semua apa yang berlaku and anggap semua ni sebagai satu pengajaran buat diri aku .#PleaseJanganNakPercayaPadaCintaSangat . -thanks umie for the advice , appreciate it so much *sorry BI aku terabur , at least aku cuba jugak untuk berkatakata seperti omputeh -.-

selain umie , salah seorang yang turut mempengaruhi keputusan aku adalah ex-boyfie aku yang juga merangkap teman tapi mesra #MySayang . op op op tolong jangan ingat bebukan ya , aku dengan dia takmungkin akan bersama kembali . maybe kita orang lebih sesuai menjadi teman tapi mesra because aku rasa cuma dia yang boleh faham perangai aku yang manja , cepat sentap -saya la tu -.
panjang jugak la syarahan dia semalam dekat aku sampai rasa nak menitis airmata ni . bukan sebab aku takboleh nak accept apa yang dia cakap tapi aku takboleh terima cara dia seolaholah memarahi aku . *nampak kegedikan aku disitu (^_*)

Kesimpulannya , hasil daripada dua gabungan nasihat yang aku terima and now aku dah boleh terima semua tu dengan hati yang tenang . mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku macam cik umie cakap la , kot-kot aku dipertemukan dengan orang yang lebih menghargai aku . Amin-mudahmudahan begitu la hendaknya .

Thanks for the advice cik umie and for MySayang . before that , sorry bebanyak perkataan AKU buat yang lebih tua . aku rasa lebih senang aku menggunakan kata aku untuk express hati aku dari aku dok berpurapura seperti manusia yang suci kudus begitu-#MohonJanganMempertikaikanSemuaTu . onemorething abaikan tajuk post for entry ni okay readers , aku taktahu nak letaktajuk apa . xoxo



2 comment[s] | back to top

All right reserved and copyrighted by © LAYLA NAZIERA