inheartwith_HIM


ENTRY ABOUT LINKS SITE BIAS FB INSTAGRAM NEWER OLDER +BACK
Update . .



Assalammualaikum w.b.t

Pagi yang gelap , 
Kini sudah terang . . 

Ehhh pepagi ni pulak la terasa nak menyanyi bagai kan *semangatsemangat . disebabkan semangat yang sangat tinggi , hati ni pun membuak-buak mintak mengeditkan skin aku yang semakin hilang sinar S U N S H I N E . 

Dengan berbekalkan hati dan semangat yang tinggi , aku gagahkan jugak la untuk mengedit belog aku yang tak seberapa ni . banyak jugak la benda yang aku ubahubah dalam coding untuk menaikkan seri belog aku lagi . walaupun ilmu di dada ni taklah seberapa TAPI aku still nak mencuba sedaya upaya aku untuk men-comelkan belog ni , hanya ni yang termampu aku lakukan dalam mengedit blog . .

Skin aku kali ni aku banyak gunakan warna pink + baby blue . mungkin sebab aku rasa warna ni jer yang nampak sedap di mata aku dan nampak tenang . So dari situ aku dengan yakin dan pasti ni pun terus decide gunakan warna ni jer dalam belog aku . 

Harap korang suka dengan skin baru aku ni . ^^




0 comment[s] | back to top

All right reserved and copyrighted by © LAYLA NAZIERA